Právě se nacházíte:

Varyáda na TikToku

Nákupní centrum Varyáda vstupuje na TikTok. Tímto krokem rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť.

“Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG.

Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru, zábavy a zároveň i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

https://varyada.cz/